Organization Learning Systems - Szkolenia operacyjno-społeczne

Szkolenia operacyjno-społeczne

W tym obszarze organizacje nieustannie poprawiają swoje kompetencje potrzebne do codziennego współdziałania i efektywnego wykonywania pracy.

Tradycyjny i najczęściej spotykany model funkcjonowania organizacji składa się z 4 obszarów:

  • strategia i zarządzanie,
  • zarządzanie zmianą i projekty,
  • procesy, lean i architektura organizacyjna,
  • systemy HR i działania pracowników.

W ujęciu Systemic Intervention Map & Learning Edge, które pozwala na efektywne umiejscowienie problemu i wybór miejsca interwencji w organizacji w obszarze operacyjno-społecznym znajdują się:

  • Projektowanie i diagnozowanie kompetencji pracowników
  • Badanie klimatu organizacyjnego i zarządzanie relacjami
  • Rekrutacji i selekcji pracowników – od projektowania do realizacji
  • Projektowanie systemów adaptacji nowych pracowników
  • Coaching, facylitacja, moderacja – narzędzia wspierania rozwoju pracowników
  • Audyt i projektowanie komunikacji i przepływ informacji
  • Diagnozowanie, budowanie efektywnych zespołów & rozwiązywanie konfliktów
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami
  • Efektywne zarządzanie zespołem
Organization Learning Systems - Systemic Intervention Map & Learning Edge - rozwój organizacji, usługi badawcze, usługi doradcze, usługi szkoleniowe

Przejdź na górę strony i wybierz szkolenie z prawego menu, aby dowiedzieć się więcej!