
Zamiast długiego programu – kluczowe pięć punktów:
- Szef jako osoba ucząca – założenia, cele i rola – kiedy wystąpić w roli uczącego.
- Mapa wsparcia – jakie narzędzie w jakiej sytuacji – charakterystyka narzędzi wspierania rozwoju pracowników.
- Diagnoza potrzeb rozwojowych pracowników – proces i rola kierownika – budowanie samoświadomości rozwojowej pracowników.
- Dobór narzędzi rozwoju pracowników.
- Budowanie planu rozwoju pracowników i jego realizacja.

Charakterystyka szkolenia
Kierownicze narzędzia wspierania rozwoju pracowników – zmiany we współczesnym świecie sprawiają, że tempo zmian rośnie z roku na rok. Wzrastające tempo zmian sprawia, ze tradycyjne zadania kierownicze muszą być skutecznie rozbudowywane o nowe związane z ciągłym uczeniem się i rozwojem pracowników.
W trakcie szkolenia wskazujemy w jaki sposób zbudować efektywny system wspierania uczenia się pracowników oraz z jakich narzędzi kierownik może korzystać, aby uczenie się było skuteczne.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:
- ustalić potrzeby rozwojowe pracownika i swoją role w procesie rozwoju,
- wybrać metody i narzędzia wsparcia rozwoju pracownika,
- przygotować plan rozwoju pracownika,
- monitorować postępy w procesie uczenia się.
Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:
- trenerów biznesu
- coachów biznesu
- konsultantów i specjalistów
- pracowników działów personalnych / HR (SHR, HRBP)
- managerów średniego i wyższego stopnia
- konsultantów rozwoju organizacji
Bo mamy to w małym palcu!
Świadomy manager może korzystać z wielu dostępnych metod wspierania pracowników.
W jaki sposób powinna przebiegać ścieżka wyboru? Jakim „algorytmem” dobrać najbardziej efektywne rozwiązania? Taki algorytm podajemy na szkoleniu! Zapraszamy!
Wszystkie szkolenia z tej kategorii: