Organization Learning Systems - Efektywne zarządzanie czasem

Efektywne zarządzanie czasem

Zamiast długiego programu – kluczowe pięć punktów:

  • Struktura czasu w jakiej funkcjonujemy – złodzieje Twojego czasu, czyli jak zarządzać czasem, w czasach niepewności.
  • Zarządzanie czasem z góry, zarządzanie czasem z dołu.
  • Praca z kalendarzem – jako podstawa efektywnego zarządzania czasem.
  • Segmentowanie i strukturalizacja działania z wykorzystaniem kalendarza.
  • Kluczowe nawyki i ich brak.
Kluczowa piątka

Charakterystyka szkolenia

Zarządzanie czasem, zwłaszcza obecnie kiedy świat biznesu silnie przyspiesza staje się kluczową kompetencją niezależnie od miejsca jakie osoba zajmuje w organizacji. W trakcie szkolenia wskazujemy w jaki sposób stworzyć użyteczny, spersonalizowany system zarządzania czasem uwzględniający różne perspektywy – od strategicznej (długoterminowy) do operacyjnej (codziennej). W trakcie szkolenia wskazujemy również w jaki sposób połączyć w zarządzaniu czasem działania własne z zadaniami innych osób.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:

  • przeanalizować efektywność własnego działania w czasie
  • opracować osobisty system zarządzania czasem uwzględniający różne perspektywy czasu
  • pracować z kalendarzem i strumieniem napływających informacji
  • wdrożyć plan przeciwdziałania „przeszkadzajkom”

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:

  • trenerów biznesu
  • coachów biznesu
  • konsultantów i specjalistów
  • pracowników działów personalnych / HR (SHR, HRBP)
  • managerów średniego i wyższego stopnia
  • konsultantów rozwoju organizacji

Bo mamy to w małym palcu!

Czy planowanie czasu powinno uwzględniać role życiowe … tak!
W takcie szkolenia omawiamy jakie role rozważyć i w jaki sposób wpływa to na planowanie struktury czasu. Zapraszamy!