
Zamiast długiego programu – kluczowe pięć punktów:
- Czym jest opis stanowiska pracy – budowa i wykorzystanie.
- Procedura efektywnego budowania opisu stanowisk pracy.
- Wzorzec opisu stanowiska pracy i dobór ekspertów.
- Szkolenie ekspertów.
- Zarządzania procedurą wykonania opisów i aktualizacja.

Charakterystyka szkolenia
Opis stanowiska pracy jest kluczowym wręcz klasycznym dokumentem definiującym cele, zakres i warunki pracy. Coraz częściej jednak opis jako wynik pracy musi obejmować dane dotyczące samej konstrukcji pracy i jej powiązań z innymi stanowiskami. W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób efektywnie przygotować i zrealizować analizę pracy przy założeniu dużej ilości stanowisk oraz w jaki sposób opracować standaryzowane opisy.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:
- przygotować powtarzalne, standaryzowane narzędzie analizy stanowisk pracy
- opracować organizacyjną procedurę i harmonogram przygotowania opisów stanowisk pracy
- wybrać ekspertów potrzebnych do efektywnego przygotowania treści opisu
- przygotować szkolenie dla ekspertów
Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:
- trenerów biznesu
- coachów biznesu
- konsultantów i specjalistów
- pracowników działów personalnych / HR (SHR, HRBP)
- managerów średniego i wyższego stopnia
- konsultantów rozwoju organizacji
Bo mamy to w małym palcu!
Dowiesz się w jaki sposób zautomatyzować tworzenie i aktualizację opisów stanowisk pracy.
Wszystkie szkolenia z tej kategorii: