Organization Learning Systems - Tworzenie stanowisk pracy i ich opisów

Tworzenie stanowisk pracy i ich opisów

Zamiast długiego programu – kluczowe pięć punktów:

  • Czym jest opis stanowiska pracy – budowa i wykorzystanie.
  • Procedura efektywnego budowania opisu stanowisk pracy.
  • Wzorzec opisu stanowiska pracy i dobór ekspertów.
  • Szkolenie ekspertów.
  • Zarządzania procedurą wykonania opisów i aktualizacja.
Kluczowa piątka

Charakterystyka szkolenia

Opis stanowiska pracy jest kluczowym wręcz klasycznym dokumentem definiującym cele, zakres i warunki pracy. Coraz częściej jednak opis jako wynik pracy musi obejmować dane dotyczące samej konstrukcji pracy i jej powiązań z innymi stanowiskami. W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się w jaki sposób efektywnie przygotować i zrealizować analizę pracy przy założeniu dużej ilości stanowisk oraz w jaki sposób opracować standaryzowane opisy.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:

  • przygotować powtarzalne, standaryzowane narzędzie analizy stanowisk pracy
  • opracować organizacyjną procedurę i harmonogram przygotowania opisów stanowisk pracy
  • wybrać ekspertów potrzebnych do efektywnego przygotowania treści opisu
  • przygotować szkolenie dla ekspertów

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:

  • trenerów biznesu
  • coachów biznesu
  • konsultantów i specjalistów
  • pracowników działów personalnych / HR (SHR, HRBP)
  • managerów średniego i wyższego stopnia
  • konsultantów rozwoju organizacji

Bo mamy to w małym palcu!

Dowiesz się w jaki sposób zautomatyzować tworzenie i aktualizację opisów stanowisk pracy.