Organization Learning Systems - Analiza strategiczna przedsiębiorstwa – projektowanie i wdrażanie strategii

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa – projektowanie i wdrażanie strategii

Zamiast długiego programu – kluczowe pięć punktów:

  • Strategia – czym jest dobra strategia – typy strategii.
  • Projektowanie strategii w niepewnych czasach – strategia jako różnica.
  • Analiza zewnętrzna i analiza wewnętrzna – proces i narzędzia analizy.
  • Wybór kierunku strategicznego – projektowanie strategii krok po kroku.
  • Operacjonalizacja strategii – efektywne wdrożenie strategii w codzienne życie organizacji.
Kluczowa piątka

Charakterystyka szkolenia

Pojęcie strategii nabiera nowego znaczenia w świecie, w którym typowe do tej pory sposoby budowania przewagi jak „wielkość”, „ilość”, „dostępność” , na nawet „szybkość” przestają być skuteczne. W opublikowanej w 2013 roku pozycji „The End of Competitive Advantage” Rita Gunther McGrath wieściła, że koniecznością staje się ciągłe działanie pomiędzy stabilizacją, a zmiennością. Pomiędzy działaniem, a uczeniem się. Nowe znaczenie to między innymi dzisiaj strategia uczenia się i wprowadzania innowacyjności. Co jeszcze? O tym dowiesz się na szkoleniu.

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą umieli:

  • poprawnie zdefiniować zakres strategii organizacyjnej
  • przeprowadzić procedurę opracowania strategii organizacyjnej
  • dokonać wyboru kierunków działań strategicznych
  • powiązać strategię z działaniami operacyjnymi

Szkolenie adresowane jest przede wszystkim do:

  • trenerów biznesu
  • coachów biznesu
  • konsultantów i specjalistów
  • pracowników działów personalnych / HR (SHR, HRBP)
  • managerów średniego i wyższego stopnia
  • konsultantów rozwoju organizacji

Bo mamy to w małym palcu!

W szybko zmieniającym się świecie nie ma miejsca na jedną strategię. Możemy już myśleć raczej o typach strategii, a nawet paradoksalnie o braku strategii wynikającej z szybkości zmian. W takcie szkolenia przedstawiamy typy strategii i model wyboru. Zapraszamy!